Eye on Retail heeft op 16 januari voor de Supermarktmanagers van de Albert Heijn winkels van Hans Geveling een presentatie gegeven over Klantgedrevenheid als start voor een mooie samenwerking dit jaar. #Klantgedrevenheid #Retail #SMART #Beleving #Emotie #Gastheerschap #Service #DuurzaamSucces

Eye on Retail brengt een oplossing op maat inzake mysteryshopping. Het is een zeer flexibele speler die zich snel en adequaat kan aanpassen naar de klant toe. Een extra pluspunt is het krijgen van de resulaten binnen de 24u. Dit geeft je de mogelijkheid om snel te reageren.
Kind regards, Vriendelijke groeten, Cordialement,

Eye on Retail is voor ons de meest geschikte partner binnen Mystery Shopping en het doen van Testaankopen. Dit vanwege hun flexibiliteit en snelheid van rapporteren. Juist binnen de Retail is het van groot belang om resultaten en inzichten op zeer korte termijn voor handen te hebben. Dat is voor Eye on Retail Core business. Op deze manier kunnen wij onderbouwt strategische keuzes versnelt uitrollen en dus goede zorg voor zicht en gehoor voor iedereen aantrekkelijk aanbieden.
