• Til uw klantbeleving naar een hoger niveau

    Ontdek hoe wij uw onderneming kunnen helpen.

    Meer informatie
  • Zo krijgt u de volledige Customer Journey in beeld

    Ontdek hoe wij uw onderneming kunnen helpen.

    Meer informatie
  • Verhoog uw Net Promotor Score

    Ontdek hoe wij uw onderneming kunnen helpen.

    Meer informatie
  • Coaching vanuit uw Real-Time Op Maat Dashboard

    Ontdek hoe wij uw onderneming kunnen helpen.

    Meer informatie

Klanten Tevredenheids Onderzoek

Het Klanten Tevredenheids Onderzoek, ofwel KTO, is een face-to-face onderzoek waarbij onze enquêteurs een vooraf met u nauwkeurig afgestemde vragenlijst bespreken. Deze resultaten zijn Real-Time beschikbaar zodat u per direct kunt bijsturen. Een onderdeel van een KTO is de Net Promotor Score ofwel NPS. Dit is de graadmeter voor de klanttevredenheid in uw organisatie. Het KTO geeft u op een zeer snelle manier de gevraagde resultaten.

Mysteryshopping

Mysteryshopping geeft u een realistisch beeld van de klantbeleving in uw bedrijf. Door uw medewerkers een spiegel voor te houden ontstaat er een bewustwordingsproces. 

Meer informatie
Testaankopen

Testaankopen is een sterk middel om een realistisch beeld te krijgen van vooraf bepaalde focuspunten. Testaankopen geeft bijvoorbeeld inzicht of uw medewerkers  de kassahandelingen volgens procedure uitvoeren. 

Meer informatie
Enquêteren

Onze enquêteurs op lokatie nemen enquêtes af onder uw bezoekers en dit geeft u een schat aan waardevolle informatie, welke op een andere manier niet te bereiken is.  

Meer informatie

Wilt u contact met ons?

Wij denken in mogelijkheden en geloven altijd in de oplossing. Samen komen we tot de kern en vinden we altijd een passend antwoord op uw vraag. Wilt u weten hoe dat er voor u uit kan zien? Maak dan kennis met ons. We denken graag met u mee!

Ik wil een afspraak
Ik wil me aanmelden als shopper

Eye on Retail

+31 6 483 57 601
info@eyeonretail.nl
Meester van Coothstraat 46
5141 ES Waalwijk

KvK: 58052836
BTW: NL152838946B01